LEVERING
Hvem sender I med?
Alle ordre i Danmark bliver sendt med GLS, DPD, UPS, POSTNORD, TNT eller DHL
Hvad er leveringstiden?
Den normale leveringstid i Danmark er 5-6 arbejdsdage. Bestiller du inden kl. 12.00 på hverdage, vil vi bestræbe os på at sende din ordre afsted samme dag. Når din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en mail med track & trace nummer, således du kan følge din ordre.
Kan jeg ændre/annullere min ordre?
Ønsker du at ændre din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt på mail info@dealking.dk og vi vil forsøge at imødekomme dine ønsker. Er dette ikke muligt, må vi i stedet bede dig placere en ny ordre.
Ønsker du at annullere en ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt, så vi kan nå at stoppe forsendelsen. Hvis dette ikke kan imødekommes, må vi i stedet bede dig lave en returnering.
Hvor er min ordre?
Når din ordre har forladt vores lager, vil du modtage en mail med et track & trace nummer. Når din pakke er klar til afhentning i den valgte pakkeshop, vil du modtage en notifikation herom på mail og evt. sms, hvis dette er angivet ved bestilling.
RETURNERING
Hvordan returnerer jeg en vare?
Hos dealking.dk gør vi det nemt at returnere en vare, og du har 14 dages returret fra den dag, du modtager dine varer.
• Pak din vare i original indpakning og anvend gerne posen du modtog varerne i til at sende retur.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Når vi har modtaget din returnering, vil vi hurtigst muligt overføre beløbet tilbage til din konto. Tilbagebetaling sker inden for 14 dage fra den dag, vi modtager pakken. Vi sender dig en bekræftelse per e-mail, så snart vi har gennemført tilbagebetalingen. Tilbagebetalingen vil ske til det kreditkort, som blev anvendt ved bestilling.
Hvordan opretter jeg en reklamation?
Opdager du fejl eller mangler på en vare, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt og beskrive din reklamation. Du kan kontakte os via mail til info@dealking.dk, hvorefter du vil modtage videre instruktioner.
BETALING
Hvilke betalingskort kan jeg anvende?
Du kan betale med Dankort, VISA/Dankort, VISA Electron, Mastercard, American Express og MobilePay.
Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordre- eller leveringsbekræftelse?
Hvis du ikke har modtaget en ordre- eller leveringsbekræftelse, kan det være, den er havnet i dit spamfilter eller blandt dine uønskede e-mails. Det kan også være, at du har opgivet en forkert e-mailadresse.
Hvor længe gælder garantien?
At tilbyde den maksimale kvalitet og bedste garanti er vores løfte til vores kunder. Alle produkterne har en garanti på en periode på to år fra den dato de leveres, undtaget istandsatte produkter, som har en garanti på 12 måneder.
Hvad er ikke omfattet af garantien?
- Defekter opstået ved forsømmelse, slag, forkert brug, manipulation, forkert strømforsyning eller installation eller slid er ikke omfattet.
Garantien vil være ugyldig:
- Hvis oplysninger i garantien eller købsbeviset modificeres, ændres eller erstattes, og/eller
- identifikationsnummeret eller det garanterede produkt manipuleres eller repareres uden forudgående godkendelse af Teknisk Service.
LEVERING OG RETURNERING
Levering
Den normale leveringstid i Danmark er 7-9 arbejdsdage. Bestiller du inden kl. 12.00 på hverdage, vil vi bestræbe os på at sende din ordre afsted samme dag.
Når din ordre er sendt fra vores lager, vil du modtage en mail med track & trace nummer, således du kan følge din ordre.
Returnering
Hos dealking.dk gør vi det nemt at returnere en vare, og du har 14 dages returret fra den dag, du modtager dine varer.
Du har som kunde 14 dages fortrydelsesret, når du handler på dealking.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 kalenderdage efter den dag du har modtaget hele din vare. Bemærk venligst, at disse betingelser kun gør sig gældende ved onlinekøb, og at der gælder andre regler ang. fortrydelsesret ved køb foretaget i butik.
Du skal inden for 14 kalenderdage fra modtagelse af varen give os tydelig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal enten afgives per e-mail til info@dealking.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Bliver pakken sendt retur fra pakkeshoppen eller ønsker du at annullere din ordre inden levering, kan vi opkræve de reelle udgifter til returnering, som vi bliver pålagt af fragtfirmaet.
Hvis du ønsker at få tilsendt varen på ny, skal du selv betale for ny fragt ved genlevering.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Vi anbefaler, at du kontakter kundeservice, inden du returnerer en vare da dette fremmer ekspeditionen af din fortrydelse.
Send en mail til info@dealking.dk oplys et emne, samt ordrenummer, så vender vi hurtigt tilbage med instruktioner om, hvordan varen skal returneres.
Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.
Udgifterne for returnering påhviler kunden. Vær opmærksom på, at udgifterne for returnering af større varer kan være ret høje, afhængig af pakkens mål og vægt. Vi anbefaler, at du undersøger forskellige fragt- og prismuligheder inden retursending.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.
Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi betaling modtaget fra dig (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Blev din bestilling afregnet med et betalingskort (kreditkort) via internettet, vil beløbet være tilbage på din konto efter få dage. Hvis der er brugt Visa eller MasterCard, kan der gå op til 15 dage, inden din bank frigiver beløbet. Behandlingsperioden svinger meget fra bank til bank, og der er ikke andre end banken, der kan påvirke forløbet.
Se evt. e-mærkets beskrivelse af problematikken omkring MasterCard her: http://www.emaerket.dk/kend-din-ret/mastercardbetaling.aspx
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget hele varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
At tilbyde den maksimale kvalitet og bedste garanti er vores løfte til vores kunder. Alle produkterne har en garanti på en periode på to år fra den dato de leveres, undtaget istandsatte produkter, som har en garanti på 6 måneder.
- Defekter opstået ved forsømmelse, slag, forkert brug, manipulation, forkert strømforsyning eller installation eller slid er ikke omfattet.
- Hvis oplysninger i garantien eller købsbeviset modificeres, ændres eller erstattes, og/eller
- identifikationsnummeret eller det garanterede produkt manipuleres eller repareres uden forudgående godkendelse af Teknisk Service.
Produkt | Pris | Antal | Tilvalg |
---|
Træk |
Lager status: |
Pris |
Tilvalg |
Handlinger |